UHTT Trainingen, Events en verjaardagen

maandag, 27 juni 2022
  • Erick (Doorn) Jarig
    maandag, 27 juni 2022

    ------
  • Zwemtraining
    maandag, 27 juni 2022 , 20:30 - 21:45
    KNZB bad Zeist, Woudenbergseweg 56, 3707 HX Zeist, Nederland

    ------
dinsdag, 28 juni 2022
  • Roos (Zeist) Jarig
    dinsdag, 28 juni 2022

    ------
woensdag, 29 juni 2022
  • Rik (Leersum) Jarig
    woensdag, 29 juni 2022

    ------
  • Zwemmen Woestduin Doorn
    woensdag, 29 juni 2022 , 19:00 - 20:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    ------
  • UHTT Body Boost
    woensdag, 29 juni 2022 , 20:15 - 21:15
    Zwemclub Woestduin, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    Trainer: Bart Nauta, Jan Overgoor of Karin Peters

    Wat: Coördinatie en kracht oefeningen in de omgeving van het zwembad de Woestduin in Doorn..

    Doel: Blessurepreventie en prestatiebevordering.

    Aanmelding: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KAGGbyZaWTkKq8NZclX_WzeL85TW3zRKCGfGVM9496Y/edit?usp=sharing

    In de app zal gecommuniceerd worden welke materialen jezelf dient mee te nemen en welke andere maatregelen er genomen worden qua hygiëne etc.

    ------
donderdag, 30 juni 2022
  • Merijn (Doorn) Jarig
    donderdag, 30 juni 2022

    ------
  • Zwemtraining KNZB bad
    donderdag, 30 juni 2022 , 07:15 - 08:30
    KNZB bad Zeist, Woudenbergseweg 56, 3707 HX Zeist, Nederland

    ------
  • UHTT Loop training
    donderdag, 30 juni 2022 , 19:30 - 21:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Netherlands

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5 km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan hardlopen. 

    Over de training locatie:
    Normaliter trainen we vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden. Op dit moment verzamelen we bij het Zwembad in Doorn tenzij anders aangegeven via de Running appgroep van UHTT.

    Triathlon specifiek:
    In specifieke periodes hebben we de 3e donderdag van de maand een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------
vrijdag, 01 juli 2022
  • Peter (Veenendaal) Jarig
    vrijdag, 01 juli 2022

    ------
zaterdag, 02 juli 2022
  • Bart (Amerongen) Jarig
    zaterdag, 02 juli 2022

    ------
maandag, 04 juli 2022
  • Zwemmen in het Bosbad
    maandag, 04 juli 2022 , 18:30 - 19:30
    Stichting Bosbad Leersum, Scherpenzeelseweg 45, 3956 KB Leersum, Nederland

    ------
dinsdag, 05 juli 2022
  • Erik (Amersfoort) Jarig
    dinsdag, 05 juli 2022

    ------
  • Johan (Leusden) Jarig
    dinsdag, 05 juli 2022

    ------
woensdag, 06 juli 2022
  • Zwemmen Woestduin Doorn
    woensdag, 06 juli 2022 , 19:00 - 20:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    ------
  • UHTT Body Boost
    woensdag, 06 juli 2022 , 20:15 - 21:15
    Zwemclub Woestduin, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    Trainer: Bart Nauta, Jan Overgoor of Karin Peters

    Wat: Coördinatie en kracht oefeningen in de omgeving van het zwembad de Woestduin in Doorn..

    Doel: Blessurepreventie en prestatiebevordering.

    Aanmelding: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KAGGbyZaWTkKq8NZclX_WzeL85TW3zRKCGfGVM9496Y/edit?usp=sharing

    In de app zal gecommuniceerd worden welke materialen jezelf dient mee te nemen en welke andere maatregelen er genomen worden qua hygiëne etc.

    ------
donderdag, 07 juli 2022
  • Zwemtraining KNZB bad
    donderdag, 07 juli 2022 , 07:15 - 08:30
    KNZB bad Zeist, Woudenbergseweg 56, 3707 HX Zeist, Nederland

    ------
  • UHTT Loop training
    donderdag, 07 juli 2022 , 19:30 - 21:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Netherlands

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5 km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan hardlopen. 

    Over de training locatie:
    Normaliter trainen we vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden. Op dit moment verzamelen we bij het Zwembad in Doorn tenzij anders aangegeven via de Running appgroep van UHTT.

    Triathlon specifiek:
    In specifieke periodes hebben we de 3e donderdag van de maand een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------
maandag, 11 juli 2022
  • Zwemmen in het Bosbad
    maandag, 11 juli 2022 , 18:30 - 19:30
    Stichting Bosbad Leersum, Scherpenzeelseweg 45, 3956 KB Leersum, Nederland

    ------
woensdag, 13 juli 2022
  • Zwemmen Woestduin Doorn
    woensdag, 13 juli 2022 , 19:00 - 20:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    ------
  • UHTT Body Boost
    woensdag, 13 juli 2022 , 20:15 - 21:15
    Zwemclub Woestduin, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Nederland

    Trainer: Bart Nauta, Jan Overgoor of Karin Peters

    Wat: Coördinatie en kracht oefeningen in de omgeving van het zwembad de Woestduin in Doorn..

    Doel: Blessurepreventie en prestatiebevordering.

    Aanmelding: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1KAGGbyZaWTkKq8NZclX_WzeL85TW3zRKCGfGVM9496Y/edit?usp=sharing

    In de app zal gecommuniceerd worden welke materialen jezelf dient mee te nemen en welke andere maatregelen er genomen worden qua hygiëne etc.

    ------
donderdag, 14 juli 2022
  • Zwemtraining KNZB bad
    donderdag, 14 juli 2022 , 07:15 - 08:30
    KNZB bad Zeist, Woudenbergseweg 56, 3707 HX Zeist, Nederland

    ------
  • UHTT Loop training
    donderdag, 14 juli 2022 , 19:30 - 21:00
    Laco zwembad Doorn, Mariniersweg 3A, 3941 XK Doorn, Netherlands

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5 km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan hardlopen. 

    Over de training locatie:
    Normaliter trainen we vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden. Op dit moment verzamelen we bij het Zwembad in Doorn tenzij anders aangegeven via de Running appgroep van UHTT.

    Triathlon specifiek:
    In specifieke periodes hebben we de 3e donderdag van de maand een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------