Wat staat er in de UHTT agenda?

Op dit moment vind je de volgende zaken zo compleet mogelijk terug in de agenda:

  • Alle trainingen incl locatie (bijzonder handig voor de fietstrainingen) en eventuele bijzonderheden (gasttrainers etc). Trainingen die uitvallen, zijn uit de agenda verwijderd, dus dat kun je ook direct zien.
  • Alle competitie wedstrijden van zowel de UHTT Triathlon als de UHTT Duathlon teams.
  • Alle verenigingsactiviteiten, zoals de halfjaarlijkse UHTT Braaij (aan de start en aan het eind van het seizoen), de social events, de ALV en alle bestuursvergaderingen (in principe om de 3 weken op zondagavond).
  • Bepaalde events waar veel UHTT-ers aan mee doen.
  • De verjaardagen van alle volwaardige leden.

UHTT Trainingen, Events en verjaardagen

zondag, 16 augustus 2020
  • Jip (Veenendaal) Jarig
    zondag, 16 augustus 2020

    ------
  • UHTT Bestuursvergadering
    zondag, 16 augustus 2020 , 20:00 - 22:00
    TBD

    ------
maandag, 17 augustus 2020
  • PJ (Driebergen) Jarig
    maandag, 17 augustus 2020

    ------
donderdag, 20 augustus 2020
  • UHTT Loop training
    donderdag, 20 augustus 2020 , 19:30 - 21:00
    https://goo.gl/maps/8JmYSiB2CiS2

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan lopen. 

    Over de trainingslocatie:
    We trainen vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden.

    Triathlon specifiek:
    Elke 3e donderdag van de maand hebben we echt een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------
zaterdag, 22 augustus 2020
  • UHTT doet mee aan de kwart triathlon van Deil!
    zaterdag, 22 augustus 2020 , 11:30 - 15:30
    Beemdstraat 1, 4158 EL Deil, Netherlands

    ------
zondag, 23 augustus 2020
  • UHTT @ Teamcompetities in Klazienaveen (Sprint: 2e en 3eDiv Dames, 4eDiv Heren | 1/3e: 2eDiv Heren)!
    zondag, 23 augustus 2020

    ------
dinsdag, 25 augustus 2020
  • Tom (Huis ter Heide) Jarig
    dinsdag, 25 augustus 2020

    ------
woensdag, 26 augustus 2020
  • Sophie (Driebergen) Jarig
    woensdag, 26 augustus 2020

    ------
donderdag, 27 augustus 2020
  • Mathijs (Leersum) Jarig
    donderdag, 27 augustus 2020

    ------
  • Bart (Driebergen) Jarig
    donderdag, 27 augustus 2020

    ------
  • UHTT Loop training
    donderdag, 27 augustus 2020 , 19:30 - 21:00
    https://goo.gl/maps/8JmYSiB2CiS2

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan lopen. 

    Over de trainingslocatie:
    We trainen vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden.

    Triathlon specifiek:
    Elke 3e donderdag van de maand hebben we echt een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------
vrijdag, 28 augustus 2020
  • Yvonne (Doorn) Jarig
    vrijdag, 28 augustus 2020

    ------
  • Ruud (Zeist) Jarig
    vrijdag, 28 augustus 2020

    ------
zondag, 30 augustus 2020
  • UHTT @ Teamcompetities in Emmeloord (Sprint, 3eDiv Dames en 4eDiv Heren))!
    zondag, 30 augustus 2020

    ------
maandag, 31 augustus 2020
  • Homme (Driebergen) Jarig
    maandag, 31 augustus 2020

    ------
donderdag, 03 september 2020
  • UHTT Loop training
    donderdag, 03 september 2020 , 19:30 - 21:00
    https://goo.gl/maps/8JmYSiB2CiS2

    Afwisselende looptraining bestaande uit een combinatie van coördinatie, kracht, intervallen en persoonlijke aandachtspunten. De trainingen zijn geschikt voor iedereen die 5km achter elkaar in (zeer) rustig tempo kan lopen. 

    Over de trainingslocatie:
    We trainen vanaf het terrein van Bartiméus, tussen Doorn en Driebergen. Daar zijn diverse verlichte parcoursen die vrijwel verkeersvrij zijn. Ook maken we diverse uitstapjes naar rustige delen van de openbare weg. In de lente en zomer zijn we meestal in bos en velden te vinden.

    Triathlon specifiek:
    Elke 3e donderdag van de maand hebben we echt een triathlon-specifieke training: o.a. Wisseltechniek en T2Go trainingen (Transition 2 and ... go!) die het lopen na het fietsen oefenen.

    Individuele trainingen:
    Probeer regelmatig en op verschillende snelheden te lopen. Consistentie en variatie zijn belangrijk voor alle onderdelen van de triathlon maar speciaal bij het blessuregevoelige lopen. Hou dit in gedachten bij je weekschema en vraag de trainer om advies cq hou hem/haar eens op de hoogte van wat je voor jezelf nog loopt.

    Actief feedback vragen:
    Vind je grootste techniek/coördinatie winstpunt(en) ism trainers en volg dit op door actief om feedback /adviezen te vragen.

    ------

Hoe kan ik de UHTT Agenda toevoegen aan mijn eigen kalender?

Wil jij altijd op de hoogte zijn van alle trainingen en events op de agenda van het Utrechtse Heuvelrug Triathlon Team? Voeg dan nu onze “UHTT Agenda” toe aan jouw eigen favoriete kalender app; bijv. Google, Outlook of iCloud. Alle wijzigingen en updates worden dan automatisch bijgewerkt.

Kijk onderaan deze pagina voor de specifieke instructies per platform: UHTT Jaarplanning vanaf nu eenvoudig in je eigen agenda 

Daarnaast kun je natuurlijk ook deze pagina bookmarken.

Klopt er iets niet of is er iets onduidelijk?

Hoewel we ons best doen om alle informatie altijd compleet en up-to-date in de UHTT Agenda te hebben staan, kan het zijn dat er toch dingen niet (lijken) te kloppen of onduidelijk zijn. Neem dat even via Whatsapp contact op met iemand van het bestuur of via het contactformulier op de site.